torsdag 26 februari 2009

CB

Nu ska jag strax ta en knäckemacka med honung och sedan ta en promenad. Förut i dag var det varmt och soligt ute men nu är det snöigt och äckligt. Jag hatar verkligen snö. Mest hatar jag den för att den är kal,l för kyla är nämligen någonting jag hatar ännu mer.. så ni vet.
Tänk om det hade varit sommar nu då hade morgondagen sett annorlunda ut. Då hade jag sprungit runt i värme under solen i min nyinköpta jumpsuit, ätit alla mina måltider på min soliga balkong och antagligen varit lite lite lyckligare bara utav värmen.
Meen nej.. I morgon ska jag nämligen pulsa i snön för att köpa TVÅ par vantar! Ett par snygga och ett par extremt varma som håller den förjävliga kylan borta .
bitter.

1 kommentar:

Anonym sa...

inte, inte avundsjuk. jag sager bara det.
vi har haft det jattevarmt och soligt idag :p